środa, 1 czerwca 2011

Dzień Dziecka!

To dzisiaj Dzień Dziecka!?
Trzeba utrzymać porządek w domu w razie niespodziewanych - spodziewanych gości ;D
Ciężko będzie... oj ciężko 
Pierwsze poczynania poczynione, sprzątnięte z grubsza, ale i tak już nic nie widać ;P
Teraz potajemnie piorą się miśki. Wiadomo, że każdy misiek wyciągnięty z półki nagle jest potrzebny natychmiast i trudno go wydostać z małych rączek.

Tymczasem powstają obrazki.



 Mamo! Odrysuj mi rękę i stopę.



Julka chce sałatkę z MOLELONKĄ! Jezu, co to jest molelonka....!
******************************************************

Wczoraj Julka zrobiła mi zdjęcie, a co ! Dziewczyna obeznana ze sprzętem od małego ;D
I w końcu ja zacznę się pojawiać w kadrze :D Naprawdę mam mało zdjęć, gdyż to ja zazwyczaj je pstrykam.
Jupi jej


A ja zrobiłam Julci :D


I zrobiłam pranko :D A tak swoją drogą, niezła kompozycja :D













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz